Veelgestelde vragen

Vind hier de antwoorden op al je vragen rondom Linsta

Algemeen

Heb je een vraag of kom je er even niet uit? Stuur dan een e-mail naar info@linsta.nl. Ons kantoor is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur. Wij nemen zo snel mogelijk en uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op!

Wat vervelend dat er een probleem is opgetreden! Het melden van dit probleem kan door een e-mail te sturen naar info@linsta.nl of door op de contactpagina het formulier in te vullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op! Alvast bedankt voor het melden!

Login & Registratie

Registratie kan door rechtsboven te klikken op ‘inschrijven als professional' en een e-mailadres en een wachtwoord op te geven.

Inloggen doe je door rechtsboven te klikken op ‘inloggen’ en je e-mailadres en je wachtwoord in te voeren.

Voordat je kan inloggen dien je eerst een account aan te maken. Als je al wel een account hebt maar toch niet kan inloggen is het verstandig dit te melden aan Linsta via e-mailadres info@linsta.nl.

Indien je je wachtwoord bent vergeten klik dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een email met een ‘wachtwoord reset link’. Als je hierop klikt kan je een nieuw wachtwoord instellen.

Opdrachten

Een pitch is alleen beschikbaar voor degenen die een abonnement hebben afgesloten. In een pitch kan je extra informatie kwijt waarom de opdrachtgever voor jou zou moeten kiezen, tegelijk kan je daar ook alvast wat korte vragen invullen die je op voorhand al hebt voor de opdrachtgever.

Een aanvraag kan door de opdrachtgever worden gewijzigd. Indien het een relevante wijziging betreft en je had al interesse getoond dan krijg je daarvan een vermelding in je dashboard

Het is niet verplicht om een prijsindicatie op te geven. Indien je toch te weinig informatie in de opdrachtaanvraag vindt, ben je niet verplicht deze indicatie op te geven. Het is wel verstandig om een richtprijs in te vullen. Een gerichte, eerlijke en goede prijsindicatie vergroot je slagingskans.

Reageren

Nee. Aangeven dat je interesse hebt in een opdracht is volstrekt gratis en vrijblijvend. Wel zo makkelijk!

Linsta rekent voor het aandragen van nieuwe opdrachten een kleine vergoeding. Linsta houdt niet van poespas. Daarom zijn onze tarieven helder en overzichtelijk getoond onder het tabje ‘Mijn Abonnement’ in je dashboard. Nog niet geheel overtuigd of wil je liever eerst is ervaren wat wij voor je kunnen betekenen? Geen probleem! Registratie & reageren is gratis en vrijblijvend. Ben je al van onze meerwaarde overtuigd? Sluit dan je abonnement af met alle voordelen van dien!

Betalingen kunnen worden voldaan via IDEAL, wel zo makkelijk! Voor de abonnementsversie wordt gebruik gemaakt van een SEPA incasso waardoor je er geen omkijken naar hebt en maximaal gebruik kunt maken van alle voordelen van het abonnement.

Overig

Wij zijn zeer geïnteresseerd in alle ideeën, suggesties en verbeterpunten vanuit de gebruikers. Wil je deze sturen naar info@linsta.nl? Alvast bedankt!

Indien je geen (bevestigings)mail hebt gehad en deze wel zou moeten krijgen is dat natuurlijk vervelend! Heb je je ‘ongewenste e-mail’ of ‘spam’ mailbox al gecontroleerd? Misschien staat de mail per ongeluk daar wel in. Helemaal geen mail gehad? Meld dit dan door een mailtje te sturen naar info@linsta.nl. Wij helpen je graag verder!

Die horen wij graag! Wil je deze vraag sturen naar e-mailadres info@linsta.nl? Of indienen via het contactformulier? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact op met onze community experts. Wij helpen je graag verder!

Contact opnemen