Huisregels

De code voor een sterker imago

..Hou je aan de huisregels van Linsta.

Huisregels

Vakmannen bij Linsta zijn professionals. Deze professionele vakmannen onderschrijven de LINSTA Huisregels. Deze zijn gericht op een sterker imago en een hogere klantwaardering voor de vakmannen en klanten.

...Toon respect en werk netjes.

Toon respect

Een professional bij Linsta toont respect voor zijn of haar klanten. Zowel tijdens het gebruik van Linsta als op de opdrachtlocatie. Een Linsta'er heeft een professionele werkhouding. Hierom werkt een Linsta'er netjes, hanteert een opgeruimde werkplek en beperkt de overlast gedurende de gehele uitvoering tot een minimum.

...Kom je afspraken na en communiceer op tijd.

Doen zoals beloofd

Bij Linsta komt het team zijn afspraken na. Als Partner bij Linsta hechten wij er grote waarde aan dat jij dit ook doet. Hierom zijn wij het als een randvoorwaarde voor de samenwerking dat de gemaakte afspraken nagekomen worden. Zorg dat je op tijd komt en kom alle gemaakte afspraken na. Mochten er calamiteiten optreden, dreigt de planning bijvoorbeeld ondanks alles toch niet haalbaar? Laat de klant niet in onzekerheid en geef dat tijdig aan.

...Communiceer duidelijk en beleefd

Communiceer gepast

Communicatie is belangrijk en wordt uiterst op prijs gesteld bij (nieuwe) klanten. Communiceer hierom duidelijk en beleefd. Ook als je het ergens niet mee eens bent, blijf netjes en stel vragen aan de klant. Gebruik in je mailverkeer en tijdens de klus goed en begrijpelijk Nederlands. Leg helder vast welke afspraken er gemaakt zijn.

...Lever vakwerk en schakel Linsta hulp in als het niet lukt.

Reageer snel

Een Linsta professional levert vakwerk. Is een klant onverhoopt toch niet tevreden? Ga in gesprek en probeer er in alle rust, met wederzijds respect, uit te komen. Lukt dat niet? Drijf de situatie niet op de spits, maar schakel onze hulp in. Wij willen dat een Linsta professional adequaat handelt, vanaf het eerste contact tot de volledige oplevering waardeert Linsta snelle responstijden en kwaliteit.

...Wees eerlijk en transparant

Wees eerlijk

Zorg voor eerlijke offertes en meld tijdig wanneer er eventueel extra kosten bij komen kijken. Doe geen onrealistische en oneerlijke voorstellen en wees duidelijk over bijvoorbeeld de btw, reiskosten en de betaalwijze. Zijn er onverwacht extra kosten? Meld dit tijdig en geef een eerlijke, heldere toelichting.

...Lever kwaliteit en update regelmatig je Linsta pagina.

Werk professioneel

Linsta staat voor kwaliteit. Hierom hanteren wij hoge kwaliteitseisen voor de bij Linsta aangesloten professionals. Kwaliteit zit in de grote dingen zoals de correcte uitvoering van de werkzaamheden bij klanten. Maar ook in de kleinere zaken zoals een representatieve persoonlijke bedrijfspagina. Update hierom regelmatig je persoonlijke pagina en zorg dat het een professionele, representatieve en kwalitatieve indruk geeft van wie jij bent en wat jij kunt. Neem even de tijd voor je bedrijvenpagina, want ook dit geeft een goed beeld van hoe jij als vakman te werk gaat.